Informatie

Cover EW

EW bestaat sinds 1945 en is een opinieblad dat orde wil scheppen in de informatiechaos.
En dat vooral met betrekking tot de interessevelden economie, politiek, financiën, wetenschap en cultuur.
Het levert een bijdrage aan bezinning, opinievorming en discussie over actuele onderwerpen.
De geselecteerde informatie wordt steeds voorzien van een gedegen analyse en een heldere, niet zelden gedurfde stellingname. Toegankelijk, compact en compleet. Nuchter, scherp, en niet bang om met de feiten in de hand conclusies te trekken waar anderen nog niet aan toe zijn.

EW lezers
Het merk EW biedt u de mogelijkheid om direct te communiceren met een hoogopgeleide en welgestelde doelgroep. EW-lezers zijn kritisch, nieuwsgierig en eigenzinnig, en willen zelf hun mening vormen. Ze zijn veelal zakelijk beslisser (ondernemer of bestuurder), vermogend, ondernemend en reislustig, gaan behendig om met geld, en houden van comfort en lekker eten. Ze zijn maatschappelijk betrokken en hebben een brede interesse in politiek, economie, buitenland, cultuur en wetenschap.

Man/Vrouw: 66% /33%
Leeftijd: 40+ jaar 83%
Welstandsklasse: 66% W1/W2
Zakelijke beslissers: 50.000 merkbereik (NPMM-DGM 2022-I)

EW magazine Frequentie: 50x per jaar Printbereik: 210.000 (NPMM-DGM 2022-I)