Informatie

Cover Happinez

Wat de Happinez-lezers en bezoekers bindt, is een mindset: ze staan bewust in het leven, zijn op zoek naar betekenis, innerlijke rust en persoonlijke groei.
Het grootste deel van de doelgroep is vrouw, werkend, hoogopgeleid en heeft een actief sociaal leven.
Ze zoeken inspiratie op allerlei gebieden: reizen, wonen, gezondheid,
cultuur, voeding, beweging, positieve psychologie én spiritualiteit.

Profiel Happinez:
Geslacht: man: 24% / vrouw: 76%
Opleiding: HBO: 48%
Inkomen: Modaal en hoger: 62%
leeftijd: 28% jonger dan 35 jaar; 35-49: 25%; 50+: 47%
(Bron NPMM DGM 2024-1)

Printbereik: 263.000 lezers per editie
(Bron NPMM DGM 2024-1)

Frequentie: 9x per jaar

Happinez biedt u de mogelijkheid om binnen dit umfeld te staan met uw boodschap
Dat kan al vanaf 1/4 pagina tegen een speciaal cultureel tarief (*)

(*) minimaal 2x 1/4 pagina per uitgave