Informatie
Zin Magazine biedt elke vier weken:
- De beste verhalen om jou een extra zetje te geven
- Spannende en liefdevolle portretten van bijzondere mensen
- De laatste en vooral beste cultuurtips, van boek tot voorstelling
- Praktische reportages over geld, werk, gemak en gezondheid
- Nuchtere rubrieken over mode, verzorging, shoppen en koken
- Reisreportages dichtbij of om bij weg te dromen
Zin Magazine lezers
De lezers van Zin Magazine staan volop in het leven en hebben een bovengemiddelde interesse voor persoonlijke ontwikkeling, familie, cultuur en reizen.
De lezers van Zin Magazine zijn consumenten met ervaring, zelfvertrouwen en levenslust en hebben tijd en (financiële) ruimte voor zichzelf en partner. Zij is een grootverbruiker van media, zowel print als online. Stelt kwaliteit boven prijs.
Inkomen: modaal en hoger 60%
Geslacht: 69% vrouw / 31% man
Leeftijd: 45+ jaar 84% Levensfase: 38% is werkzaam, 48% is gepensioneerd, VUT
Zin Magazine Frequentie:13x per jaar Printbereik: 112.000 (NPMM-DGM 2022-I)